ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔ေသာသင့္အား ေအးျမေသာေလညွင္းနဲ ့အတူ ေဆာင္းဦးရာသီမွ ေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုပါ၏။ ¸.•*""*•.¸❤ •❥✿.. ♥*¨*•♫♪ ¨*♥░W░e░l░c░o░m░e░░to░ O░n░l░i░n░e░░ေဆာင္း░ဦး░ရာ░သီ░ဂီ░တ░သံ░စဥ္░♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫❤¸.•*""*•.¸❤♪♫•*¨*•.¸¸

 

ဆရာေတာ္အရွင္ျမတ္ ဦး၀ီရသူ ေတြ႔ေလေၾကာက္စရာေကာင္းေလ မြတ္ဆလင္ တရားေတာ္

လိုခ်င္တာကိုဒီကေနရွာလိုက္ပါ

18 January 2013

၀န္တင္သြားလာမွု သံုးဆေက်ာ္ တက္လာသည့္အတြက္ ႏွစ္ ၂၀ အထက္ တံတားမ်ား ျပန္လည္စိစစ္


၀န္တင္သြားလာမွု သံုးဆေက်ာ္ တက္လာသည့္အတါက္ ႏွစ္ ၂၀ အထက္ တံတားမ်ား ျပန္လည္စိစစ္ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္းရွိ တည္ေဆာက္ ျပီးသားလမ္းႏွင့္ တံတားမ်ားထဲမွ
သက္တမ္း ၂၀ အထက္ရွိေသာ တံတားမ်ားကို စာရင္းျပဳစုေနျပိး ၁၀ စုႏွစ္ ႏွစ္ခုအတြင္း တံတား အသံုးျပဳမွုႏွုန္း ျမင့္မားလာျခင္းေၾကာင့္ ခံႏိုင္၀န္ ျပန္လည္ တြက္ခ်က္ရန္
လိုအပ္လာေၾကာင္းႏွင့္ လိုအပ္ပါက ျပန္လည္ျပင္ဆင္သြားရန္ ရွိေၾကာင္း ၁၀-၁-၂၀၁၃ ရက္က သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ တည္ေဆာက္ၿပီးသား ေပ ၅၀ အထက္ တံတား မ်ားတြင္ အသံုး ျပဳမႈမ်ားေသာ လမ္းႏွင့္ တြဲဖက္ အသံုးျပဳေသာ တံတားမ်ားမွာ ပို၍ပ်က္စီးႏိုင္သည့္ အလားအလာ ရွိေနကာ ျပန္လည္ ျပင္ဆင္သြားရန္ အစီအစဥ္အတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံကို အကူအညီ ေတာင္းခံထားသည္ ဟုလည္း သိရသည္။
"သက္တမ္း ၂၀ အထက္ တံတားေတြထဲမွာ လိုအပ္ရင္ ျပန္ျပင္ရမယ့္ တံတားေတြ ရွိေနတယ္။ အဓိကကေတာ့ ၾကံ့ခိုင္မွု အားနည္းတာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ထိန္းသိမ္းမွုကလည္း အားနည္းတယ္။ တခ်ဳိ႕တံတားေတြ မ်ားဆုိရင္ ေဘးကေန အသစ္ထပ္တိုး ရတာေတြ ရွိလာမယ္" ဟု ေဆာက္ လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ ေရးလုပ္ငန္း၊ ဦးေဆာင္ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး (ၿငိမ္း) ဦးဟန္ေဇာ္က ေျပာၾကားသည္။ တံတားဆိုင္ရာ စံသတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုတြင္ ျမစ္ကူးတံတားႀကီးမ်ားမွာ ႏွစ္၁၀၀ ခံႏိုင္ရည္ ရွိရမည္ျဖစ္ျပီး ပံုမွန္တံတားမ်ားတြင္ ႏွစ္ ၅၀ ခံႏိုင္ရည္ ရွိရမည္ျဖစ္ကာ ႏွစ္ ၂၀ ဆိုသည္မွာ သာမန္သစ္သား တံတားအဆင့္ သာရွိသည္ဟု သိရသည္။ "ဒီဘက္ႏွစ္ေတြမွာ ေဆာက္တဲ့တံတား ေတြကေတာ့ မဆိုးဘူး။ အရည္အေသြး ေကာင္းၾကတယ္။ ဥပမာ လွည္းတန္းခံုး ေက်ာ္တံတားလိုမ်ိဳးဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္ အရည္အေသြးေကာင္းတာ ေတြ႕ရတယ္" ဟု ဦးဟန္ေဇာ္က ေျပာၾကားသည္။ "အရင္က ေဆာက္ခဲ့တဲ့ တံတားေတြ က အရင္တုန္းက Loading (ဝန္တင္ သြားလာမႈ) ေတြနဲ႔ပဲ တြက္ခ်က္ၿပီး ေဆာက္ ခဲ့တာေလ။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ Loading ေတြက အရမ္းက်ပ္လာတယ္။ အရင္က္က္က ထက္ သံုးဆေလာက္ Loading တက္ လာတယ္။ ျပီးေတာ့ ကုန္တင္ကားေတြက တရားမ၀င္ ကုန္စည္အပို တင္ေဆာင္မွုေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ ဒီဒဏ္ေတြကို ခံေနရတာ။ ၿခံဳငံုေျပာရရင္ေတာ့ တံတားေဆာက္တဲ့ သူေတြအေနနဲ႔ ႏွစ္ကိုၾကည့္ၿပီး ေဆာက္ လို႔မရေတာ့ဘူး။ ေနာင္ ၁၀ ႏွစ္၊ ႏွစ္ ၅၀ မွာ တက္လာႏိုင္တဲ့ Loading ကိုပါ ထည့္သြင္း တြက္ခ်က္ျပီး တည္ေဆာက္ဖုိ႔ လိုအပ္ေနျပီ" ဟု ဦးဟန္ေဇာ္က ဆက္လက္ေျပာ ၾကားသည္။



ျပည္ျမန္မာ

No comments:

Post a Comment

facebook မွၾကည့္ ခ်င္ရင္ like လုပ္ပါ